GRATIS
.: Sommer Musik
.: Netradio
.: Horoskop
.: Mad Opskrifter
1.000vis NYE SPIL!
ONLINE SPIL
.: Action
.: Arkade
.: Blandet
.: Blandet 2
.: Blandet 3
.: Klassisk
.: Kort & Casino
.: Multiplayer
.: Racing
.: Skydning
.: Sport
.: Strategi
........................
.: Flash Spil
REGIONALE NYHEDER
- Sjælland
- Jylland
- Fyn / Bornholm
NYHEDER
- Vejret
- Indland
- Udland
- IT / Media
- Mobil
- Finans
- Sport
- Kendte / VIP
- Kultur
- Politik
- IT Sikkerhed
- Motor
JOB
- København
- Sjælland
- Fyn
- Syd Jylland
- Midt Jylland
- Nord Jylland
- Bornholm
- Grønland
- Færøerne
- Udlandet
- Alle Steder
- Medicin Job
   
GaverGratis.dk | SuperToplist.dk | Fuke.dk | ZiKE.DK | NewBeat.dk | Webhosting.dk
SommerMusik.dk | YouGov.dk - Tjen Point

FreeStuff.dk - Find gratis ting på internettet

              


.: Jobindex - Ledige job i Fyn
Danmarks største jobmarked.
.: Vil du være CLUBTANs nye servicetekniker?, Sunparts ApS
CLUBTANVil du være CLUBTANs nye servicetekniker?

CLUBTAN

Med tiltrædelse hurtigst muligt, søger vi en dygtig servicetekniker til varetagelse af en række spændende opgaver i en af Danmarks hurtigst voksende franchisekæder.

Du skal som tekniker udføre service og support for vores partnere i Danmark.

Dine primære opgaver vil være:

  • Årlige servicebesøg hos CLUBTANs franchisetagere
  • Løbende reparations- og vedligeholdelsesopgaver
  • Montering og etablering af nye CLUBTAN Sol & Wellness-centre
  • IT-vedligeholdelse af betalings- og medlemssystemer
  • Opsætning af inventar og ombygning af solarier
.
.: IT-Administrator med interesse for DevOps, SPECTRA SYSTEMS A/S
SPECTRA SYSTEMS A/S
IT-Administrator med interesse for DevOps

SPECTRA SYSTEMS A/S, Odense

Er du vores vigtige bindeled?

Hos os får du en vigtig rolle. I vores vej til den nye verden skal du være bindeled mellem vores Udviklingsafdeling og Operationsafdeling. Vi søger dig, der har lyst til at arbejde med DevOps som arbejdsform og er vild med vejen fra idé til implementering. Dig, der kan varetage både rutine-, ad hoc- og udviklingsopgaver.

Vores nye software, bliver bygget på en, for os, ny teknologi, hvor der er meget stærke bånd mellem udvikling og drift. Vi tænker du som ny kollega vil være en del af denne rejse. Du skal være med til at etablere miljøet, der skal til for at understøtte den nye software.

Dine ansvarsområder omfatter blandt andet:

  • Forbedre og vedligeholde opsætningen af værktøjerne i vores CI/CD-pipeline samt etablere best practices for brugen sammen med udviklerne.
  • Deltage i strategien for CI/CD-pipelinen fremadrettet.
SPECTRA SYSTEMS A/S
.
.: Produktingeniør til produktudvikling og ordrehåndtering, Haarslev Industries A/S
Haarslev Industries A/S
Produktingeniør til produktudvikling og ordrehåndtering

Haarslev Industries A/S, Søndersø

Til vores Engineering Center ’Cooking & Drying’ søger vi en ingeniør til udførelse af produktudvikling, ordrehåndtering og intern produktsupport.

Du vil indgå som en fast del af vores engineering team, som primært håndterer vores produktprogram for trykbærende hovedmaskiner. Produktprogramment består af maskiner, som i processanlæg bruges til tørring, kogning, sterillisering, hydrolisering, coagulering m.m., af restprodukter fra slagterier og fiskemelsfabrikker.

Da maskinerne typisk er opvarmet med damp, er der særlige krav til udførsel i form af dimensionering, svejseprocedure, materialecertifikater m.m. Maskindesign foregår i Inventor 3D/Vault, ordrehåndtering foregår i ERP-systemet D365.

Haarslev Industries A/S
.
.: Butikschef til Telenor Svendborg, Telenor
TelenorButikschef til Telenor Svendborg

Telenor

Til vores Telenor-butik i Svendborg søger vi DIG! Dig, der har lysten til at indgå i et stærkt team, og som besidder evnen til at opnå ambitiøse salgsmål.

Gennem coaching af dine medarbejdere er du nøglen til, at dit team leverer sublime kundeoplevelser samtidig med, at butikken opnår gode salgsresultater. Din fornemmeste opgave bliver derfor at udøve god ledelse og skabe resultater via andre. Dette gør du bl.a. ved at koordinere aktiviteter, engagere dig i dine medarbejdere og sikre, at deres motivation altid er på sit højeste.

Udover helt unikke kollegaer og et fantastisk sammenhold tilbyder vi:

  • En plads på holdet i verdens 6. største teleselskab
  • Fast grundløn efter aftale, kvalifikationer og gældende overenskomst.
  • Pension, sundhedssikring og månedligt udbetalt, teambaseret bonusording
.
.: Technical Manager, HR Alliancen
HR AlliancenTechnical Manager

HR Alliancen is recruiting on behalf of Rosengårdscentret, Odense

Would you like to be responsible for the technical department of Rosengårdcentret in order to ensure that Rosengårdcentret continues to be positioned as one of the most preferred shopping centres in Denmark?

The main responsibility is to ensure the technical development and operation of Rosengårdcentret by showing professional leadership. You take responsibility of projects within a wide range of Facility Management.

Main Focus Areas:

  • Main contact person for all technical matters
  • Processing of majority of measures regarding operation
  • Realization of maintenance and construction measures up to € 500k without “complex” construction measures
.
.: Salgsrådgivere til Kongensgade og Rosengårdcenteret i Odense, Synoptik A/S
Synoptik A/SSalgsrådgivere til Kongensgade og Rosengårdcenteret i Odense

Synoptik A/S

I Synoptik sælger vi livskvalitet. Vi er fascinerede af, hvad et godt syn betyder for livskvaliteten og af, hvad velvalgt design kan gøre for den personlige fremtoning.

Vi søger to nye kollegaer til henholdsvis Synoptik i Rosengårdscenteret og Synoptik i Kongensgade i Odense. Vi leder efter dig som deler vores ambition og som lever for det øjeblik, hvor alting falder på plads, og du ved, at du har gjort en positiv forskel.

Som salgsrådgiver i Synoptik tager du dig af alle kundevendte opgaver. Du tager imod, du booker synsprøver, du rådgiver og vejleder om stel, solbriller, glas og kontaktlinser, du tager elektroniske synstest, du hjælper kunder, som er inde for at afhente deres færdige briller, du laver service og lettere reparationer. Derudover er der journaler, som skal oprettes i IT-systemet, en aftalekalender som skal styres samt naturligvis en butik, som skal trimmes og altid se knivskarp og salgsklar ud.

.
.: Koordinator med erfaring indenfor procestilrettelæggelse, Skatteforvaltningen
GældsstyrelsenKoordinator med erfaring indenfor procestilrettelæggelse

Gældsstyrelsen, Roskilde eller Middelfart

Trives du med at skabe struktur, tilrettelægge, koordinere og implementere processer? Arbejder du selvstændigt og motiveres du af at sikre, at komplekse opgaver kommer godt i mål – også i en travl hverdag? Så er du måske vores kommende kollega i Gældsstyrelsens nyoprettede kontor for Kontrol og Revision.

Vi søger en dedikeret kollega, der skal bidrage til at tilrettelægge, gennemføre og følge op på forskelligartede opgaver, såsom risikostyring, revisioner og interne kontroller. Som vores nye kollega skal du også have både vilje og evne til at levere i høj kvalitet, ofte indenfor snævre tidsfrister.

Vi tilbyder

  • muligheden for at være med til at præge både egne og kontorets opgaver
  • et kontor med højt til loftet og en god tone blandt kollegerne
  • en arbejdsplads, der leverer til tiden og i en tilfredsstillende kvalitet.
Gældsstyrelsen
.
.: Elev til vores kundesupport i Odense, Riwal Danmark A/S
Riwal Danmark A/SElev til vores kundesupport i Odense

Riwal Danmark A/S

Ønsker du en uddannelse med fokus på både faglig og personlig udvikling? Har du lyst til at blive en del af en international virksomhed med stor kontaktflade og sparring på tværs af afdelinger og landegrænser?

Som elev/voksenelev i vores udlejningsafdeling i Odense bliver du godt rustet til din fremtidige karriere. Du vil få kompetencer inden for salg og service og logistikfunktionerne, så dine fremtidsmuligheder er mange.

Vi betragter vores elever som ligeværdige kolleger, så du kommer til at tage aktiv del i de daglige opgaver i afdelingen. Opgaverne omfatter blandt andet

  • Modtagelse af ordre
  • Registrering af ordre i ERP-system samt opfølgning
  • Koordinering med logistikafdelingen
.
.: Servicemedarbejder i Bygningsdrift, SIMAC
SIMAC
Servicemedarbejder i Bygningsdrift

SIMAC, Svendborg

I dit arbejde skal du:

  • Deltage i planlægningen af arbejdet i afdelingen
  • Deltage i alle forekommende opgaver der tilflyder afdelingen, herunder:
    • Vedligeholde og pleje afdelingens grønne områder, samt gang- og kørearealer
    • Deltage i glatførebekæmpelse og snerydning
    • Affaldshåndtering

Vi tilbyder:

  • en stilling som servicemedarbejder i Bygningsdrift
  • Tidsbegrænset 3-årig ansættelseskontrakt
  • Et spændende, varieret og selvstændigt job
SIMAC
.
.: Delikatesseassistent, Meny
Meny
Delikatesseassistent

Meny, Odense

MENY søger flere MADarbejdere – er du vores nye delikatesseassistent?

MENY er byens og hele Danmarks førende fødevaremarked, og vi søger en passioneret og engageret delikatesseassistent til MENY Hjallesevej, Odense M. Så ka' du flække en hummer og skære hovedet af en grøn asparges? Er du kreativ, elsker du at arbejde med mad og synes MENYs delikatessekoncept er spændende? Ja, så er jobbet måske lige dig.

Du skal blandt andet:

  • Være en del af den daglige produktion og sikre en fantastisk kundebetjening
  • Sikre at vores stærke koncepter og faste rutiner overholdes
  • Være med til at udvikle nye retter og måltidsløsninger

Du får et spændende og varieret job i en dynamisk virksomhed, hvor du kan være med til at præge din egen arbejdssituation og udvikling.

Meny
.
.: Researcher, Wilke A/S
Wilke A/SResearcher

Wilke A/S, Odense

Vil du arbejde for en af Danmarks førende konsulent- og analysevirksomheder, hvor vi hver dag løser spændende opgaver for en bred vifte af virksomheder i såvel Danmark som udlandet? Har du store ambitioner og kan lide en travl hverdag med spændende udfordringer?

Hos Wilke vil du blive en del af vores researchafdeling, der står for indsamling og håndtering af data, der anvendes til analyserne. Opgavernes indhold vil variere fra projekt til projekt.

Dit primære ansvar vil bl.a. indebære drift og projektledelse af både kvalitative og kvantitative opgaver. Opgavernes indhold vil derfor variere. Det vil blive dit ansvar, at projekterne gennemføres på optimal vis, og at alle deadlines i projektforløbet overholdes.

Wilke A/S
.
.: Pædagog, barselsvikariat 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. marts 2020, Kollegiet Søtofte
Kollegiet SøtoftePædagog, barselsvikariat 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. marts 2020

Kollegiet Søtofte, Ringe

Kollegiet Søtofte er et socialpædagogisk opholdssted, med plads til 22 unge. Personalet på Kollegiet Søtofte består af 7 pædagoger, en socialrådgiver og en leder. Vi søger en barselsvikar, da en af vores kollegaer går på barselsorlov.

De unge ligger aldersmæssigt fra ca. 16 år til midt i 20’erne og kommer med vidt forskellige forudsætninger for at klare hverdagens praktiske opgaver og ”stå på egne ben”.

Som medarbejder på Kollegiet Søtofte ligger fokus på at forberede de unge på et selvstændigt voksenliv, samtidig med at vi giver den støtte det kræver, at få deres ressourcer i spil på en konstruktiv måde.

.
.: Field-ansvarlig for call-center!, Wilke A/S
Wilke A/SField-ansvarlig for call-center!

Wilke A/S, Odense

Kunne du tænke dig at håndtere den daglige drift af vores call-center?

Hos Wilke vil du få ansvaret for den daglige drift af vores call-center der ligger centralt i Odense.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med researchafdelingen, der står for projektledelsen af opgaver, der løses i call-centeret.

Dit primære ansvar vil indebære det administrative i at drive et call-center med interviewere og teamledere. Det vil bl.a. omfatte ansættelse af interviewere og teamledere, oplæring og kvalitetssikring. Daglig bemanding på opgaver, monitorering af performance samt daglig kontakt med interviewere og teamledere på en række specifikke opgaver samt lønkørsel til bogholderiet

Wilke A/S
.
.: Faglig stærk ejendomsadministrator til By- og Kulturforvaltningen, Odense Kommune

Faglig stærk ejendomsadministrator til By- og Kulturforvaltningen

Odense Kommune

Har du bred erfaring med administration af bolig- og erhvervslejemål? Besidder du økonomisk og juridisk forståelse? Og kan du samtidig holde fokus på mål og sikre opfyldelse i tæt dialog med interessenter?

Som ejendomsadministrator vil din primære funktion være at administrere kommunens erhvervslejemål, boliger og ubebyggede arealer m.m. Dine daglige opgaver vil bestå af alt fra udarbejdelse af kontrakter, forbrugs- og driftsregnskaber, opkrævninger, varslinger, flytteopgørelser m.m.

Du vil endvidere få ansvaret for koordinerende og administrative opgaver i forbindelse med udarbejdelse af business cases til brug for optimering af kommunens kvadratmeter. Ligeledes skal du kunne planlægge og koordinere de mange delopgaver, der sammen skal sikre udvikling af kommunens bygninger, så de bruges klogt og effektivt.

Odense Kommune
.
.: Synsmedarbejder til ejendomsservice på Fyn, HD Ejendomme A/S
HD Ejendomme A/S
Synsmedarbejder til ejendomsservice på Fyn

HD Ejendomme A/S, Odense

Kan du sørge for, at vores boliger forbliver i god stand ved lejerskifte? Og vil du hjælpe vores fynske lejere med en række mindre, håndværksmæssige opgaver?

Du bruger størstedelen af din tid på tilsynsarbejde. Når vores lejere opsiger deres bolig, koordinerer du fraflytningssyn og tager ud og laver en helhedsvurdering af boligen. På samme vis laver du indflytningssyn, når nye lejere overtager lejemålet. Når du ikke har travlt med tilsynsarbejdet, udfører du mindre håndværkeropgaver, såsom udskiftning af bordplader og vinduer.

Mere specifikt er det dig, der:

  • syner boliger og dokumenterer fejl og mangler
  • rekvirerer eksterne håndværkere, der skal stå for reparation og renovering
  • udarbejder regneark med udgifter, som administratoren fakturerer til lejerne
HD Ejendomme A/S
.
.: Serviceminded medarbejder til kundeservice, Texas a/s
Moreland A/S
Serviceminded medarbejder til kundeservice

Moreland A/S, Odense

Moreland.dk sælger produkter til HAVE, BOLIG & FRITID og er en netbutik i rivende udvikling. Derfor søger vi yderlig assistance til at servicere kunderne på telefon, mail og chat.

De opgaver vi gerne vil have løst, omfatter blandt andre:

  • Vejledning, salg og kundeservice på e-mails, chat og telefon.
  • Opfølgning på indkøb.
  • Reklamationsbehandling.
  • Returvarer.
  • Test af produkter.

Du har erfaring med betjening af private kunder fra en butik eller et supportcenter. Du er glad og smilende i telefonen. Du kan holde mange bolde i luften også i stressede situationer. Du skal kunne kommunikere fejlfrit på dansk og engelsk evt. tysk (ikke et krav).

.
.: Supply Chain Project Manager, Mobile Industrial Robots A/S
Mobile Industrial Robots A/S
Supply Chain Project Manager

Mobile Industrial Robots A/S, Odense

Are you our new Supply Chain Project Manager striving for something more?

In the supply chain project management role, you will have a great deal of opportunity to shape the position and to contribute in our strive for continuous improvement of processes and results. At our international company, engagement and strong working effort go hand in hand.

Besides managing and executing on-time projects together with cross functional specialists within procurement, logistics, quality, PTA and R&D, your tasks will include:

  • Ensuring business and supply chain objectives are met
  • Manage risks, escalate if needed and report project status via relevant KPI’s
  • Initiating and driving continuous improvements on project processes deliverables.
Mobile Industrial Robots A/S
.
.: Course coordinator (maternity cover), Maersk Training A/S
Maersk Training A/S
Course coordinator (maternity cover)

Maersk Training A/S, Svendborg

Are you detail oriented and passionate about excellent customer service? This is a great opportunity to be a part of a dynamic team for one year and gain in depth knowledge and experience in a global company with 10 Maersk Training centres around the world.

Key responsibilities

  • Act as the face of our company, embodying our Core Values and principles in how we do business
  • Effectively handle inbound enquiries through channels such as email, phone, as well as “in person” visitors and our online booking system
  • Securing seats, booking courses and allocating accommodation inhouse or external
Maersk Training A/S
.
.: Kørende Sælger til salg af Falck Alarm-løsninger, Verisure
Falck by Verisure
Kørende Sælger til salg af Falck Alarm-løsninger

Falck by Verisure

Kan du sælge markedets bedste sikkerhedsløsninger og levere en sublim kundeoplevelse? Så er du den helt rigtige ... Som kørende sælger i Falck Alarm får du ansvaret for din egen kundeportefølje fra A-Z ved at gennemføre sikkerhedstjek, salgsmøde og sikre at alarmen bliver leveret til rette tid hos kunden. Hos Falck Alarm ønsker vi at give alle med det rette drive og motivation chancen for at forfølge deres karrieredrømme, blive en del af familien og komme med på vores vækstrejse. Derudover tilbyder vi:

  • En attraktiv lønpakke uden loft – med en fast garanteret provision hver måned
  • Firmabil, tablet og smartphone
  • Sundhedsforsikring
Falck by Verisure
.
.: Barselsvikar – socialrådgiver, Ringe Kost- og Realskole
Kollegiet SøtofteBarselsvikar – socialrådgiver

Kollegiet Søtofte, Ringe

Kollegiet Søtofte søger fra den 1. marts 2019 en erfaren socialrådgiver på fuld tid, som har flair for, og lyst til, at samarbejde tæt med unge om at blive herre i eget liv.

Har du en stærk socialfaglig profil, og vil du i samarbejde med os fortsætte med udvikling af en høj faglighed inden for anbringelses-/efterværnsområdet er dette et job for dig.

Som socialrådgiver på Kollegiet Søtofte vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:

  • Koordinering af sagsforløb i samarbejde med den unges handlekommune, skoler, sundhedsvæsen m.m.
  • Løbende administrative opgaver som dataregistrering, journalisering, referater m.v.
  • Tovholder og sparringspartner i forbindelse med udarbejdelse af statusrapporter
.



OM SIDEN | © Copyright 2019 BoLarsen.dk | Kontakt Webmaster |